2012-11-01
18:03:10

Uppdatering nu da!
 
Idag red jag ut på Dreamer det gick väl bra svin dåligt. Jag red ut med Emelie hon är halvfodervärd på PL precis som att jag är halvfodervärd på Dreamer. Dreamer har alltid varit jobbig att rida ut på men hon blir bättre och bättre för varje gång. Men det är ganska långt kvar tills jag kommer kunna rida henne utan problem. 
Dreamer kommer säkert att bli jättefin när hon har fått lite muskler och jag vet hur jag ska rida henne.
 
Men det är somsagt några år kvar till det!
 
Vi red också lite på ute volten, jag red igenom lätt C1 och galopperade lite. Det gick faktiskt inte bra, haha nej men det gick inte bra. Inget idag har gått så bra med ridningen men borstningen och stt få in skåpet i ladan gick bra :thumbup: :) aja 
 
puss / Anna
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: