2012-05-06
10:46:27

Working nine to five!

Två dagar i rad så har jag vaknat tidigt och somnat sent igår gick jag upp klockan sju för att gå på fotbollsmatch. Vi van första gången med nya 11 manna laget. :) :P. Jag gjorde inte mål men ett par målpassar och lite andra bra saker. Jag är ganska nöjd med min insats. 4-1 till ossssssssss. Yess. Sen hade vi middag med lite olika människor. Några var små barn så jag lekte häst i ca 3,5 timmar. Dagen för mig var slut vid 1. Idag så ska jag på dans rep som börjar ett och slutar halv nio. Men innan det ska jag hinna städa alla burar vilket innebär: 2 kanin en inne och en ute och 1hamster inne. Mamma är lite irriterad för dans tiderna men det kanske inte är så konstigt. Sen ska jag på ett till rep nästa helg, och helgen efter det är det uppvisning. Sedan är dansen SLUT men det är ett par timmars träning hemma också.

Puss Anna

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: