2012-03-08
19:22:55

YESS har fixat lite..
Som ni kanske ser så har jag fixat lite på bloggen. Hiss eller Diss?
Igår så red jag på Äpplet (äppelvikens ridskola) det gick jätte bra. Vi hoppade och jag fick rida en av de nya hästarna som heter Angel. Hon var väldigt fin, och blev snabbt en av mina favosar. Har ganska många i nuläget men ingen har sagt att man inte får det.........inte till mig i allafall. Angel var super fin i vänster men super stel och hård i vänster. Det av en utmaning att få henne att gå rätt i vänster men det gick tillslut. Hon var perfekt att hoppa. Lagom snabb och vi fick några fantastiska hopp. Haha bara skoja det gick kanske lite fort några gånger men de gångerna som det inte gjorde det så var det KANON hopp.
puss anna
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: