2012-06-07
11:09:17

Uppadteringen har varit sämst
Som ni kanske har märkt har det varit en bloggtorka på min blogg men jag ska börja igen som vanligt till hösten. Det är mycket avslutningar och saker jag måste fixa nu i slutet av terminen. Det kommer vara svårt att blogga i sommar men kolla in bloggen ibland ändå. Jag tänker absolut inte sluta eller något men bara inte ha den vanliga uppdateringen.



Idag så ska jag hem till en kompis efter skolan, som slutar tidigare eftersom att dom nya 6:orna ska komma och träffa sina klasser. Min lillasyrra ska dit! :D . Vi (jag hon och en annan kompis) ska baka en tråta till tårttävlingen. Temat för i år är historia. Ni får se sen när den är klar vad den ska föreställa (eller jag får nog skriva!) :P. Vi har nog ett ganska så stort/stora motstånd. Jag har ridigt mycket i veckan och allt har gått bra!

Puss Anna
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: