2012-06-03
19:21:57

Nytt i huset

Nu är alla valp alla valpsaker köpta. Jag har tom börjat inreda alla små söta saker. Det gäller att vara ute i tid:O :P ;P. Bara en månad kvar eller tre veckor kan man säga sedan kommer dem lilla stjärnan. Vi ska upp i helgen och kolla på honom igen. Då kommer han vara 5 veckor yey. Är så taggad. För dom som inte redan vet det så är det en Bichon Havnaise. Det är en liten sällskaps hund eller "knä hund" kan man kalla det kanske. Valpen är född och heter just nu Ian men ska döpas om när den kommer till oss. Kan verkligen rekommendera rasen. Det är en fantastisk ras.



Jag har ett litet problem......jag Har ingen klänning som jag kan ha på skolavslutningen :O. Jag i och mamma kanske får gå en tur på stan på onsdag eller något.

Imorgon ska jag antagligen rida igen det var ett tagen och jag har missat en massa lektioner:(. Men nu är det mat!

 

 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: