2012-01-26
15:31:58

Hej igen
Hej
jag börjar med det jag gjort nu de senaste dagarna
Tisdag
Jag hoppade igen på rasta. Det var en super rolig träning med några roliga tävlingen.
eller alla tävlingarna var roliga!! Jag red på Honey Girl eller (Honey)som hon kallas. Jag kom delad trea på första platsen vilket som kanske inte var så där super för vi var fyra hehe. Tävlingen gick ut på att man skulle hoppa ett par hinder på 1 min. Fast man fick inte hoppa samma hinder 2 gånger från samma håll.  Jag hoppade 6 hinder men jag är en då nöjd min ponny var verkligen super! puss alla pussar på henne då. Sen van jag den tävlingen vart man skulle hoppa så många hinder man han på en minut åt vilket håll man ville men man var tvungen att hoppa varje hinder minst en gång jag hoppade 11 hinder. Det var 4 hinder upp ställda.
Onsdag
Jag red och skötte värdens bästa SUNNY jag älskar verkligen honom. Han var super att sköta också. Han gick mycket bättre en vad jag trodde han gick i form typ hela lektionen men jag red inte så bra tycker jag.
idag så ska jag göra läxor!
Sunny!!
Honey!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: