2012-02-01
20:44:59

Sunnnnnnnnnnnnyyyyyyy, min sol i livet!
Hej
idag har jag hoppat på min lilla sol, Sunny. Han är en riktig liten charmör. Jag bara älskar honom.
I alla fall jag hoppade för Andy (Vavvas son) han är hoppryttare så han är väldigt duktig. Eller jag tycker det. Vavva är i Spanien så därför hade vi vikarie.
Vi hoppade en grind (titthinder) det blev ganska eller VÄLDIGT många knas hopp. Men Sunny gjorde bara ett knas men det var mitt fel så det gör inget. Vi hoppade bana och ingen ramlade av.
Han var snäll och sköta nu när jag har börjat ställa upp honom i gången.
PS. Jag har bestämt att jag ska köpa honom och flytta honom till rasta. HEHE jag ska bara spara lite mer så går det typ 85 000 kr bara!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: