2012-02-04
17:25:53

Idag
Hej
idag så ser mitt schema ut så här
Först chilla kanske fota osv
Sen chilla äta lunch
Sen ska jag till våra kusiner
Åka skidor
Chilla äta middag
Igår så var jag på min dans. Jag går på en dans vid fridhems plan. Jag är inne på mitt andra år. Det jag (och några andra grupper gör) kallas let`s entertain och är musikal dans. Båda dans, sång och teater alltså.
Dom lärarna och dom som är typ "rektorer" kommer överens om ett tema och handling.
Förra året handlade det om en cirkus som det gick dåligt för. Den skulle stängas ner. Det enda hoppet var några damer som skulle kunna ge cirkusen pengar. Då så råkade vi (trollkarlar) trolla bort en av dom vi kunde inte få tillbaka damen. För vi var dåliga trollkarlar. Det slutade med att hon kom tillbaka och cirkusen fick pengar.
I år handlar det om grupp (från en planet) som ska leta efter kärleken. För dom har inte kärlek på sin planet. Dom åker till andra planeter och letar efter den. Min grupp är skräck planeten o.s.v. Är inte säker på hur den slutar............
Ha det gött. Idag är det melodifestivalen måste se det!!
Puss
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: