2012-02-17
08:26:25

Hej för låt att jag inte har bloggat på ett tag.................
Men jag har haft fullt upp.
Onsdag
Jag var på äppelviken och red. Fast först så skötte min lilla bebis. Han var faktiskt ganska snäll. Jag längtar tills det blir vår, för han blir mycket snällare då. Jag smörjde noga hans saker. Hans sadel och träns är typ altid smutsiga, eller tränset i allafall. Sen borstade jag noga (om ni vill veta). Sen hände det jag inte ville skulle hända............Jag fick rida en SUPER stor häst som heter Dunder. Jag hade jätte svårt att få på saden så det var lite jobbigt. Sen hade jag svårt att komma upp också.
Det var en tjej som skulle bli ridlärare som fick ha våran lektion och var kanske inte så bra. Jag gillade inte Dunder så mycket. Hon var lixom för stor och lite seg var hon också. Jag fick inte riktigt så bra kontakt med henne helt enkelt.
Torsdag
Igår gick jag på en sits klinik, jag måste ta tag i detta med min sits och det kände jag att jag gjorde. Jag tycker att det var en bra klinik och man lärde sig mycket.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: