2012-12-03
09:30:05

Mycket i helgen!

I helgen har det hänt mycket. Jag har varit statist i en film som heter "vi är bäst" den handlar om en tjej och ett punkband på 80 talet.
Jag blev sminkad som en nörd och haha satt där i en asful röd tröja.
Hela inspelnings dan tog typ 30 min i inspelnings rummet och 49 timmes väntan...lite lagom kul..Men vi får biobiljetter och en massa godis och sånt ! Så ganska kul var det.

Igår så gick jag, Emma och Nora mm på Globen. Det var ett roligt program och lite shopping. Visar sakerna sen när jag kommer hem. Det är något täcke och lite småsaker.
Nora har varit där och hjälpt till så hon var tvungen att gå efter ett tag. Och hjälpa till med något mer. Men aja en lyckad show och dag kan man verkligen säga!

Nu äre bara en önskelista som måste skrivas och julklappar som måste handlas!

//Anna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: