2012-04-10
20:29:03

Middag!
Nu har vi middag med en annan kusin! :P. Jag har precis ätit middag mmmm. Pappa hade lagat lamm med suuuppeerrgod sås och potatis. Nu ska jag snart äta chips och se på någon film eller så. Hehe intressant.
Imorron ska jag åka in till stan tror jag. Kanske titta lite på vår kollektionen och så men är inte helt säker. Sen ska jag rida också. Dom ställer inte in på lov så det kan vara lite jobbigt när man inte är där. Men asroligt när man kan rida för då blir det nästan som en privatlektion!!
Har ett tips im en film som är SUPER bra. Kanske inte den nyaste men ASBRA.
Dear John. filmen handlar om en kille (John) som träffar en tjej och sen ska han ut i armen och kriga......
Ok den kanske inte låter så bra men den är det lovar. Jag grät och garva.....




I <3 it!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: