2012-04-24
09:11:14

Fullt ös.........medvetslös!!

Tjenare igår red jag igen på rasta. Jag red på Musse på 5 an. Jag red igen i första gruppen eftersom att jag var tvungen att åka hem lite tidigare. När vi kom ner på 5an, som är en travbana blev såklart alla hästar pigga. Men Musse var värst. Han är en gammal galopphäst och har vunnit typ SM i ponnygalopp. Så i vänstervarv drog han. Asså jag har nog aldrig ridit så fort. Det var tur att jag satt kvar. Så efter 2 varv tyckte han att galopptävlingen var slut och saktade av. Då kom Richard på det där med att galopphästar springer i vänstervarv på nästan såntdär underlag.......då bytte vi varv och galopperade i det varvet. Ibörjan gick det bra men sen stack han även i det varvet. Han tog bokstavligt bettet!! Efter mina varv så gick vi till vattengraven och red igenom den i skritt och trav.

Dagen slutade endå med att jag tog den sena bussen hem. Det enda dåliga mer som hände var att jag ramlade ner i vatten pölen. Och blötte ner HELA mina ben.

Kommentar:

Anna kan du lägga upp bilderna när Dino står jätte fint på tygeln. Vore jätte snällt :) Kram Sophia

2012-04-25 @ 20:00:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: