2011-12-13
19:58:25

Problem=Liv

Hej
En störande sak är att livet är bara en massa problem. Det kan vara bra problem men också dåliga. Aja nu ska vi inte filosofera för mycket. Snart är det jul men det är inte snö!! Blir orolig. Imorgon ska jag rida på äpplet. Det är sista gången på terminen. Vi ska hoppa tror jag. Jag håller på att skriva önskelista men Gud vad svårt det är asså. Man har ju levt ett tag så man har ju fått det mesta. Men kommer nog på lite småsaker.
LITE FACKTA OM MINA KANINER!!!
Jag har en egen kanin men en kanin är min systers. Min är tigerfärgad och heter Moppie. Hon är 5 år och lite vild. Men är ändå jätte mysig!! Twix (systens kanin) är grå. Hon haft kanin ungar dom hette
Texas kille /grå
Elvis (jag kom på det) tjej. Heter nu Trixie /svart
Ziggie heter nu lille skutt kille/vit



Våra bilder

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: