2012-11-08
17:06:14

Hoppning dressyr och livet imellan!

Hej
Hoppningen i tisdags gick över förväntan.
Hon var lugnare och lydigare än vad jag trodde hon skulle vara!
Vi hoppade lite olika konstiga vägar för att få hästarna lydiga osv.

Lektionen gick bra och hindrena slutade på typ 95 cm.


Om det går upp ena dan så ska det såklart gå ned dagen efter?! eller?
Dressyren funkade ungefär lika bra som när en sten sjunger dvs inte alls.
Hon var ofokuserad och lyssnade inte på mig.
Min ridlärare sa tvärtimot hur jag vill rida henne och hur jag vill att det ska funka.
Tävlingen är på söndag så jag hoppas att det kommer att gå bättre då...annars vet jag faktiskt inte vad jag gör......

Ny ska jag på dans och imorron blir fyller syrran år! Så kalas då!
Aja puss
//Anna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: