2012-05-22
07:54:52

Om du inte är häst intresserad läs inte detta inlägg!!

Igår red jag igen på PL. Vi red på 5 an och hoppade. Eller inte hoppade men travade över små hinder med kanske något hopp! :P. PL funkade jättebra i båda varven och lyssnade ganska bra. Jag hoppas och tror att hon kommer bli min foderhäst!!! Vad kul det skulle vara.....Att rida ut med kompisar och hänga mer i stallet. Det var jättemånga veckor sedan jag var där...Jag har faktiskt saknat stallet suuuupppppeeeerrrrmmyycckkeettt det är sjukt hur mycket som har hänt. Vissa har fått egna hästar osv. Men nu måste jag dra till skolan för har ett prov och piano!!

Puss Anna

Kommentar:
#1: Anonym

Är PL Power Love som står

På rasta? Hon är den finaste ponnyn ju!! Skulle blivit fodervärd på henne men hon var upptagen! Snyft :(

2012-05-22 @ 15:13:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: