2012-05-03
21:04:16

Nytt för håret!
Jag har fått en jättebra grej till håret. Den gör så att håret blir glansigare och inte så tovigt. YES precis vad jag behöver. Den heter Hair polisher men jag vet inte vart man köper den.
Jag har även fått lite andra grejor av pappisen när han kom hem ifrån New york. Så passar på att visa er dom nu. Det är lite ifrån A&F. Eller lite och lite det är faktiskt ganska bra mycket saker. Jag kan faktiskt ha min lill syrras saker också.
Min andre tröja hittade jag inte på nätet för den är typ lite speciell.
Syrrans hon fick också en speciell! MEN dom är rätt snygga endå. Hon fick också en grymt snygg väska som jag ska försöka tigga till mig. MOHAHAHA. Jag fick en jättebra parfym. Allt är ifrån A & F. parfymen lyktar typ lite citrus men ändå sött.
Ha det GÖTT
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: