2011-10-12
21:57:35

Häst är bäst!!
halojjsan!!!! Igår red jag igen på Amore i hopp gruppen med Lillen och Pricken igen det var kul att hon var pigg men lite för pigg är lite jobbigt ibland när man inte kan få henne att sakta av utan att ta i henne sedan så ramlade Tyra av det var hemskt för hon fick åka ambulans helikopter för att det var så akut!! Jag hoppas verkligen att det gick bra med henne. Vi travade över värdens cavaletti serie. Idag red jag på Bellisen vi red halva lektionen barbacka (eller man fick om man ville) det gick bra jag ramlade inte av i alla fall. Bell hade varigt halt så det kom någon och kollade det i dag. Det var något med hennes hovben som skulle komma fram på något sätt så dom skulle kolla det?!!! Men i alla fall så låg det rätt så mycket blod kring platsen hon varigt på. Sunny bet meg 2 gånger men han blev ren!! Tappade min skåps nyckel så har lite problem!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: