2012-10-23
13:51:48

TjobereesnoruuunnngevälkommentillHuddinge

Hej drar igång denna blogg igen. Har dock lite...humm SUPERMYCKET fix kvar eftersom att när jag lämnade här så var inte bloggen i toppform...kan man säga. Blogg.se har också uppdaterat så det är lite fix där. Jag får se när jag hinner fixa det!
Jag ska iallafall ut till stallet och rida Dreamer nu. ( läs på ponnyprinzessor.blogg.se om vem det e haha) mycket har hänt sen jag slutade blogga här kan man säga!!!
Det är hoppning på schemat idag! Det ska bli kul nu när hon har lungnat ned sig lite!

Annars idag da..vi slutar senast 1 hela veckan för det är iup vecka. Själv hade man utvecklings samtal idag! Det var väl ok. Dom säger ju ändå samma sak varje år...

Puss och kram Svenne banan!
Hur har ni haft det da?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: