2012-03-25
13:04:47

Igår :)

Min dag igår blev lite....stressig men skit rolig.
Dagen började med en sväng in till stan. Min lillasyster skulle på en konst kurs. Och man är inte dum som tonåring (ungdom 12)och åker hem. Så det blev såklart lite shopping!!! Visar sedan vad det blev. Sen ville mamma gå in på ett fint Konditori. Så vart lite där också. Efter det blev det att stressa hem och gå på fotboll. Det var en kul träning med en massa spring!! Är rätt trött nu i benen. Igår slutade dagen med en fest. Med min gudfars familj och min moster och hennes familj. Dom "stora" barnen såg på den sista twilight (stavning). Dom "små" såg på bilar 2. Hehe. Vart en skit rolig dag igår.

Kram Anna

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3002497/images/2012/pic_195432061.jpg" class="image">

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: