2012-03-13
15:39:28

Har varit lite upptagen
Så jag har inte kunnat blogga. Man mina dagar har sätt ut typ såhär:
Söndag: Vaknade med Väääääääääääääääääääärennnns träningsvärk. : ( Det är kanske inte så jätte mysigt för kan inte gå normalt. Och det har fortfarande inte gått över. Men i allafall jag skulle ha ridit på Mirak men han hade  ett svullet sår så det fick bli min lilla bebis PL. Hon gick ovanligt bra i alla gångarter. Vi red ute så det var några hästar som flippade. Sen åkte jag hem och gjorde läxor.
Måndag: Igår så red jag på Bella. Hon gick i form ibland eller i typ skritt och trav. Jag var ganska nöjd med henne.
Jag ska kanske bli fodervärd på PL till hösten. Yey. Idag så ska jag göra läxor och mera läxor för jag ska rida i morron.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: