2012-03-19
18:10:59

Dagen blev...
Lika piss som jag mådde. Inget roligt idag inte. Inte heller skolan var lika rolig som det brukar vara.....inte för att lektionerna är roliga precise.....Men jag brukar känna mig mer rolig och glad. Det gjorde inte saken bättre att få en enkrona/sudd i huvudet..:( Kommer ha en stor bula där tror jag. Eller att se BÄRGET av läxor när man kom hem. Sen är det prov imorron. ååååååå orkar inte mer. Och som på tioppen över i´t så var man tvungen att laga mat. Men nu måste jag börja plöja igenom bärget (av läxor). Så min dag var väl kanske inte så jätte rolig kan man säga.
Och statistiken sjunker. Men dom som orkar läsa är bara BÄST önskar att jag skulle kunna ge er något ni verkligen gillar!!
Puss & Kram Anna
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: