2012-03-05
19:17:00

Åre
hej
Jag ha varit i Åre under sportlovet. Jag har inte kunnat blogga men nu kommer allt bli som vanligt igen. Jag har inte kunnat blogga där.
En dag i Åre kunde se ut typ såhär:
Vakna tidigt på morgonen (07.30-09.00) eller tidigt för mig i allafall.
Äta frukost se på TV.
Packa bilen vid 10.00
Åka skidor
Komma hem eller åka på någon utflykt
Äta middag med kompisarna
Ja typ så såg hela veckan ut med lite olika konstiga saker händer varje dag med det är ju endå jag.......Om man ska sammanfatta allt jag gjort under lovet (skadat/ gjort sönder.....) blir det en liten lista.
*Pajade moben genom att krossa den mellan bilen och bildörren...av misstag (den var redan trasig)
*Skrapa upp hälen när man ska vara lite cool och våga hoppa i snön......landade på en sten.
*Provosera syskonen till MAX....inte med flit (dom gillar inte mina lekar bara...)
*fått oändligt mycket blåmärken efter att ha kört spark...eller försökt lära mig.
Bra saker under lovet har också hänt som att jag har åkt skidor för värdens bästa skidlärare. Enligt mig. Och att jag har varit med kompisar hela veckan. Jag har badat badtunna...........men det var nog bara jag och kompisarna som tyckte att det var kul. Alla andra som kom badade max i 10 min sen gick dom upp. Dom gillar väl inte hyperaktiva barn som håller på att hoppa i snön och plaska. När vi tillslut gick upp ur vattnet så hade tempen sjunkit -2,5 grader. hehe. Snön är kall och att kasta snöbollar i vattnet gör inte vattnet varmare precise. Men aja.
Men det var endå skönt att komma tillbaka hem till mina små bebisar har saknat dom jätte mycket.
Pöss Pöss
Kommentarer:
#1: Liv

I´ve been there sis! lider med dig! ;)

2012-03-06 @ 21:03:44
#2: Anna

NEjj du behöver inte lida. It is not your problem!!

TACK FÖR ATT DU BRYR DIG

2012-03-08 @ 19:03:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: