2012-01-09
17:59:51

I am back

Hej
Jag har inte bloggat på ett tag för jag har varit i Dalarna. Först hos farmor och farfar i Borlänge och sen i Orsa!
Borlänge: Vi åkte upp den andra för att träffa farmor och farfar. Vi åt middag med dom den kvällen. Dagen efter var vi på äventyrs badet (Aqua Nova) de var kul men brandlarmet gick när jag var i duchen:/ sen var jag på en stor häst affär tror jag? Dagen efter red jag på ett mysigt stall som ligger vid mitt landställe sen åkte vi till våra kompisar och var där en stund innan vi skulle hem för att min farbror och hanns nya tjej kom på middag. Sen åkte vi till Orsa dagen efter. Alla tre dagarna såg jag,farmor, pappa och farfar på kronjuvelerna den var Super bra!
Orsa: vi var där i fyra dagar åkte skidor både slalom och lägdskidor. En dag åkte vi hundspan det var super.
Idag fyller min lille bror år så jag bakar. Jag har också ridit Lillens super ponny Bella hon var superkul att rida!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: