2012-01-27
22:01:33

Hejsan igen
Hej
Idag har jag varit i stallet eller rasta om man ska vara exakt.
Jag fotade och var hästskötare åt alla möjliga. Det var kul men man blev kall om fingrarna och lite så men det blev bra bilder endå. Några var lite suddiga men vissa blev super. Jag fotade Kalle och Bella. Men den STÖRSTA så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR stor Rasta har fått en ny ponni. Vet ej namn eller något men Richard undrade om jag ville rida den ibland och om jag vill det är så klart. YIPPIE hoppas bara lite på att mamma och pappa blir lite mer på detta så blir det super. Det gick bra för Lillen när hon red tycker jag hennes pigga glada SUPER söta ponni var mycket lugnare och så idag. Prickens ponny var också fin men hon körde på frihets dressyr idag. Vilket som jag ÄÄÄÄÄÄLLLskar tycker det äger.
I morron ska jag sköta och kanske rida lite på Äpelviken. Men får se i sånna fall blir det lilla Sommpan. Love ya
Pricken och Kalle
Lillen och Bella en mindre bra foto men fin form
Den nya ponnyn Puss
Finns mer bilder men tar dem sen!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: