2012-01-23
21:08:08

Bella
Hejjjjjjjjjjjjjj
Idag red jag Bellisen och det gick bättre en jag trodde! Jag red för Richard och det gick som sagt bra.
Jag har inga bilder från när jag red för en liten......"host"..............ee..................LILLEN ville inte fota så klart! Men det kommer väl bilder någon gång, på något lov eller så. Då kan jag med system kameran eller så men det var inte i dag.  Det började lungt men efter ett tag så blev hon pigg och lite hård och hängde lite i munnen. Jag kommer rida några måndagar för att se hur det känns. Jag längtar lite tills sommaren då man kan rida ut barbacka och bara njuta av livet...............Men det är ett tag tills det men nu är det vinter.
Vi får se om jag hoppar igen i morron eller inte men jag tror det. Om det går bra med alla dessa läxor. Enligt mig HELT onödigt. Eller vid tycket ni!
lånade den från min kompis hennes bara bästa bloggen (efter min da) Lillen
Bella hennes ponny som jag rider ibland!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: