2012-02-02
19:50:30

Tillbaka igen!
Halojjsan
Nu är jag tillbaka från alla aktiviteter. Det har varit både bad och hästar. Båda var roliga och spännande haha eller det hände roliga saker på båda ställena
BADET
Vi var på husbybadet det var ett äventyrsbad med några forsat, strömmar, rutschkanor och poolar. JAg slog ett rekord en gång på den snabbaste rutschkanan så det är jag nöjd med :P. En konstig sak var att vattnet smakade salt??? kanske var smak satt eller så var det extra billigt? Jag vet ej.
STALLET
Jag red på MQ den nya hästen på rasta. Jag red ut och eftersom det är halt så kan man inte galoppera. Men det gjorde ingen ting för man kan prata, sjunga och trava på vissa ställen och så länge man kan vara glad är jag nöjd.
Det är SSUUUUUUUUUUPPPPPPPEEEEEEEERRRRRRR kalt i stallet så man typ blir en istapp efter en minut.
Sen har man så roligt i stallet också så det håller en varm hehe lite i alla fall i hjärtat




MÅNGA PUSSAR
Ha det gött
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: