2012-02-08
21:07:48

SSaabbaa
Hejsan
Nu är jag tillbaka från en lång dag. Idag red jag Saba. Hon är en stor häst. I starten så var hon VÄLDIGT tung i handen. Hon typ låg i den, men i slutet böjde hon och gick bra. Hon var nog lite stor men om jag sätter på sporrar nästa gång så blir det bättre. Det tyckte Vavva också. Vi red utan stigbyglar, i skänkelvikning och mycket på volterna. I morron ska jag rida Bellisen yey. Men Saba var helt ok faktiskt. Jag bliv jätte ledsen när jag inte fick Sunny eller Curry. Utan Dunder, ja jag fick Dunder först men bytte till Saba. Jag vet inte varför men jag ville hellre rida en häst som stod i ponny stallet. Hehe. Men vad jag vet så är Dunder både större och piggare så det var nog ett dåligt val. Som de flesta andra jag gör. Ehe.
Puss Anna
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: