2012-04-08
11:00:45

Glad påsk!!

Kanske lite sent att säga glad påsk men säger det endå. Hur hade ni det igår? Jag hade en hyfsat bra dag.
Dagen började med att jag Mimmi och Liv (kusin) åkte till en park och flummade lite. Sen köpte vi glass. Jag tog en Ben and Jerry (GB). Den var facktiskt inte så god. Den smakade konstigt och så. Det är kanske bara jag som har tänkt på att typ alla goda glassar som fanns förra året är borta. Vissa tex Magnum, solero, Ben and Jerry, vissa conetto och sandwich pepparkaka. Inte för att alla var goda eller något men man saknar facktiskt dom endå..... Eller? När vi kom hem så hade vi en "egg jakt" för "påsk haren" hade varit hos oss. Han hade gömt 34 små choklad egg ute och 20 inne. Alla kusiner och småsyskon hittade typ 4 egg på 5 min....utom jag som letade i typ 20 min och hittade inget. Och man vill inte precise vara sämst så tog några egg av alla dom andra barnen. Hehe. Vi hittade nog tillslut 28 egg ute ( med lite hjälp). Men "påsk haren" kom inte ihåg vart resten av eggen var. Men tror att det bara ligger kvar 2 egg ute!! : P. Inne orkade typ ingen leta så där är det nog 4 egg kvar. Och med mina skills hittade sammanlagt 2 egg själv. Men hade 5 i koppen.
Jag fick också ett godis egg med lagom mycket godis i. Jag är kanske inte i topp precise.....hoppas att Kaliber orkar mig... Hehe. Ska rida honom idag för att Pricken är inte hemma idag. Det ska bli kul. Sitter på bussen nu.
Puss och Kram
-Anna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: