2012-04-26
22:17:01

Det är lite sjukt ignetligen
Det är lite konstigt men jag har börjat titta lite på mammas kläder!!? Tycker faktiskt att hon har rätt snygga kläder också. Mamma har varit smal och haft jättebra stil. Toppen från idag är mammas och imorron så kommer jag nog också ha en topp ifrån mammas garderob. Trodde verkligen aldrig att jag skulle enns öppna hennes garderob.
Men i det allra mörkaste hörnet så finns det, min storlek på MÄRKES kläder!!!??? Det blir nästan som att få en helt ny garderob.
Om några år kan jag även dela med syrran (om jag har tur). Jag kan redan ha lite av hennes kläder men det blir väldigt tajt och så. Men hon springer in till mig och tar lite av det hon behöver. Ibland vill hon att jag ska staya och fotta henne också. Eftersom att jag oftast alltid är en snäll syrra så staylar jag henne. Har tagit några fin fina fotton på lillsyrran också men vi har aldrig varit i någon riktig studio precise. Det får bli om några år efter att jag har varit med i "Storasyster vs lillasyrran och lilla syrran jobbar i ett team" haha nej det kommer aldrig hända. Tror inte heller att det finns något sådant program.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: