2012-04-12
18:29:04

Dålig uppdatering...

Men jag har lov så hinner inte uppdatera så mycket (?). Jag gör så mycket grejer liksom. Men här är vad jag har gjort.
Igår (onsdag): Jag och familjen åkte in till stan. Jag ville gå och shoppa lite men det blev Vasa museet istället... Kanske inte så lika men men. vi gick på museet och det var ok. Båten var cool men fattade inte riktigt historien!?

Sen så åkte vi (hela familjen) hem och jag åkte till stallet. När jag kom
till stallet och skulle borsta lite på honom så hade någon tagit min rykt väska. Jag blev fettlack och började nästan grina. Alla mina borstar låg halvtrasiga (bokstavligt) och min godis låda var sönder. Själva väskan var borta. Och som toppen över it så var alla mina snoddar, rosetter, kammar och min sprej helt borta med.
Hittar inte dom grejerna. Så om någon som rider på Äppelviken läser detta SAKERNA ÄR INTE SÄKRA I SKÅPET även om man tror det.

Jag fick rida på Sunny yey. Det gick faktiskt ganska dåligt i början men efter första traven så blev det bättre. Sista halvtimmen gick han i form hela tiden. I alla gångarter också. Så är supernöjd.

Fick också reda på att vår valp är född. Yesssss så glad asså.

Idag (tisdag): Har ägnat hela dagen åt att göra ärender och att packa. Men nu sitter jag i bilen påväg upp till Dalarna. Ska vara där till på söndag. Så jag ska rida och kanske bada på äventyrs badet dom har där. Kan värkligen rekommendera det badet.

Det kommer nog ett till inlägg idag.
P_K /anna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: