2011-09-19
17:26:39

Lite kort om mig
Hej jag heter Anna och är 12 år. Jag älskar hästar. Jag rider 2 gånger i veckan en gång på rastaborg och en gång på äppelvikens ridskola. På äppelviken är jag också skötare på en ponny som heter Sunny han är lite galen och dum men ändå super mysig. Jag har två bra eller super bra kompisar som kallas pricken och lillen. Dom kommer vara med mycket i mina inlägg. Jag har ridigt i ca 5-6 år. Innan jag bodde i Sverige bodde jag i Bryssel som är huvudstaden i Belgien. Jag rider också mycket på mitt landställe. Där har dom en liten ridskola. jag är en ganska glad och galen tjej med mycket "kärlek" i mig. hahaha. jag kommer blogga ganska mycket. eller vi får se!!!!!
Kram. Anna
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: