2011-11-09
20:22:41

Dagar na
hejsan jag har ju inte kunnat blogga på ett tag för att jag har varit i Dalarna och stallet men sen har det också varit HÖSTLOV som nu är över meeennn. Aja, i Dalarna så var vi hos våra kompisar och åt middag sen sov vi över där också. JAg har också (som ni kanske inte har missat) ridit Kaliber för att Pricken var i spanien. Jag hoppade igen på Amore igår och sista hopp omgången gick jääääättte bra.
Idag red jag på Apatche det gick inte så bra hon var lite jobbig och stressad. Nästa gång ska vi hoppa jag är inte nervig fast det brukar jag vara. Jag har gjort en lista om vilka hästar som inte passar som ridskolehästar
*Sunny: min lilla älskling men han är inte glad han ska ha en privat ryttare!!
*Mangnum: han ska ha ett bra sista delen av sitt liv
mm
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: