2011-12-21
19:14:15

Sommpan

Hej ett mirakel har inträffat jag har fått rida S U N N Y. Är verkligen super glad för det. Min bästis, pojkvän och barn. Haha nej men älskar dig verkligen. Han var super kul att rida. Lite stor osis att det var sista gången bara.…
Men Vavva sa att jag fick rida honom efter lovet också. Hon gillar när man rider sin sköthäst. Jag tycker att man får bättre samband mellan varandra om man vet mer om varandra!! Är stolt över hur det gick också. Nästa gång så hoppas jag att han går ner på tygen hela tiden.

Nu är det inte någon mer skola. Yes jag orkar inte mer nu. Sista dagarna är det skönt. Man får se på mycket film och så är det detdär med alla kakor. Blir facktist lite mycket. Niorna sjöng det lät väldigt kul!! Lite så där…............Mycket falskt ibland. Men det var mysit.
Ska ta ett långt mysigt bad och sen vara uppe ett tag och njuta av lovet. Är ovanligt kort i år

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: