2011-12-19
20:18:04

Slutet gott allting gott
haj
hände en läskig sak. När pappa kom och hämtade mig så sa han att min mobil inte var i skolan. Han hade kollat på hitta iphone och den var på hakspetts*****. Jag trodde verkligen att den var i skolan. Min koll är väll lite sådär. hehe. Vi gick upp och ner en massa gånger innan pappa sa "vad konstigt nu är den vi korsningen". Jag trodde att någon hade tagit den. Pappa skrev ett mess till mobilen som gör att det plingar och ringer det stod typ att den var borta och om den som hade den kunde ringa. Då så började det plinga och ringa i min väska. Pappa hade kollat vid 14-15.00 tiden och då var jag där. Ja den var ialla fal där.
Jag är lite orolig för mina julklappar men man måste tro att det man har är bra.
I våran skola har vi en innebandy tunering och vi är med i finalen som är i morron hoppas att jag får spela. Det är ett handikapp för det är en bästa 6a, 7a ,8a och 9a. vi kommer börja med 1-0 mot 7 orna och så vidare. Vi hoppas på 9orna!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: