2011-12-05
17:52:06

OOoooo
På denna tid när det är jul, vilket det inte känns som. Så ska man vara glad och köpa julklappar. Men det finns bara ett problem att jag inte har några julklappar!!att ge bort. Det mesta tar slut på alla de andra högtiderna. :(. Men i alla fall. Jag rider Coco och det vill jag fortsätta göra. I skolan så gör vi inte så mycket roliga saker. Eller vi skriver en saga på svenskan. Det är rett kul. Ni får vara försiktiga när ni går för det är gris halt. Massor som ramlar!! Min pappa ska åka till China så man får hoppas att han är på pruthumör. Det går att få allt så billigt där även om det kanske inte är helt äkta. Märkes grejjor är kul att få det är bra kvalitet och så. PUSS OCH KRAM
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: