2011-12-12
22:10:44

Natti Natti lussekati

Haha nej jag ska inte sova. zzzzz uu nej. Jag är seriöst ap trött. Vet inte om jag kommer kunna zzz vakna i morgon. Läste ni Bamse bär ni var små. Skalman son v ju i hängmattan för att orka gå och lägga sig i sängen!!!
Mamma kom hem och det blev rätt lyckat. Jag har värdens bästa mamma och pappa. Dom köper och handlar och bryr sig om mig jätte mycket. Uppskattar det. Jag råkade ringa pappisen (han är i Kina) jag trodde inte att det var 6 timmars skillnad så klockan var typ 1 hos honom. Stakarn. Jag har gjort klart alla läxor och redovisningar. Kan nu chilla hela veckan!!!! Jag är en en sådan som tar foton på mina spel så här kommer några!!
Sov gott. Alla som ska gå och lägga sig snart. Men få mardröm ni som inte går och lägger sig.
Även alla pepparkaksgrisar.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: